Boeken

Prestatieverkoop

UITVERKOCHT! Klanten winnen met Best Value

Onbenut potentieel. Dát is wat je ziet bij de traditionele manieren van inkopen en verkopen. Inkopers letten vooral op de prijs en aanbieders krijgen onvoldoende de kans om hun expertise te etaleren. Prestatieverkoop doorbreekt deze ingesleten patronen. Bij deze filosofie speelt de expertise van de aanbieder de hoofdrol. In aansluiting op de doelstellingen van de inkoper hebben de aanbieders volop de ruimte om de expertrol te vervullen. De aanbieder onderbouwt zijn expertise met prestatie-informatie.

Belangrijk is dat je als aanbieder proactief bent in alle drie de fasen van prestatieverkoop: propositie, aanbod en realisatie. Dit boek maakt duidelijk hoe je dat aanpakt. Daarbij gaan theorie en praktijk hand in hand.

Prestatieverkoop is het antwoord op prestatieinkoop (Best Value Procurement). De toepassing van prestatieinkoop en daarmee prestatieverkoop neemt in Nederland sterk toe. De groei wordt versneld door de nieuwe aanbestedingswet, waarin opdrachtgevers verplicht zijn kwaliteit mee te wegen in de gunning. In de afgelopen jaren heeft Scenter, het organisatieadviesbureau waar de auteurs werkzaam zijn, prestatieverkoop ontwikkeld. Dit is het eerste boek over dit onderwerp.

Prestatieverkoop geeft de aanbieder de ruimte om vanuit zijn expertise klanten te winnen. 

Prijs: € 0,00 (incl. BTW)
Prijzen gelden voor leveringen binnen Nederland en zijn exclusief 7 euro verzendkosten.

Boek(en) bestellen

Geslacht*

Bezorgadres

Factuuradres*